Benzines csónakmotor
A négyütemű és a kétütemű motorok közötti legnagyobb különbség az üzemanyagban rejlik, és valójában ez adja a négyüteműek legnagyobb előnyét is a kétüteműekkel szemben.
Sokszor ugyanis nagy időveszteség a kétütemű üzemanyag bekeverésével foglalkozni, és különféle problémákat okoz a rossz keverés.
A négyütemű motor sokkal halkabb, mint a kétütemű.
A halk motor mellett érdemes megemlítenünk a környezetbarát jelleget is, hiszen a négyütemű motor sokkal kevesebb káros anyagot bocsájt ki, mint kétütemű társai.
A belső üzemanyagtartállyal ellátott motorok, könnyen szállíthatóak és egyszerű felszerelésük egy hajón vagy egy pontonon.
Kis méretük miatt könnyű összeszerelni őket, és a horgászati szezonban sem igényel karbantartást.
Egyszerű szerkezetének köszönhetően a motorok tartósak, könnyen kezelhetők és karbantarthatók.
A hajtás egy centrifugális tengelykapcsolóval történik, ami a hátrameneti fokozatot a motor 180 fokos elforgatásával kapja meg.
Vezérlés egy többfokozatú gázkar, amely a irányítókaron van elhelyezve.
További benzines csónak motorok itt.
Motor típusa: |
4 ütemű |
Henger: | 1 |
Hűtési rendszer: |
lég |
Indítás: |
kézi berántózsinórral |
Oszlop: | S |
Hajócsavar: | 70x51mm |
Tengely hossza: | 70cm |
Kormányrúd hossza: | 46 cm |
Üzemanyagtartály űrtartalma: |
1,0 liter |
Üzemanyag: |
benzin (95) |
Motorolaj űrtartalom: | 0,6 literes |
Alapjárti fordulatszám: | 3000 rpm |
Maximális teljesítmény: | 3.6kW / 3600rpm / 5 Le |
Maximális sebessége: | 18 km / h |
Súly: | 24kg |